Lucia idag..

Såg en skymt av oskarshamns lucia på stan idag, men tog ett tag att fatta, trodde det var ett mellan/hög-luciatåg först:)
Ett luciatåg på Hotell ett igår också, även om det blev lite lustig av någon anledning, hrm..
Var iaf jättetrevligt på julbordet, kul att träffa alla Stoffes arbestkolegor, ett jävla kul gäng:)
Och en generös chef, och det klagar man ju inte på;)

En sväng på kråkan och cecil, mötte en hel del av mina egna jobbarpolare ute, som haft een jobbfest som jag yvärr missade:( Nästa gång så!

Ikväll blir det mer alkohol, hem till Ella och kalasa:)
Trevligt trevligt.

Nä, nu måste jag ta tag i mitt yatzyberoende! Jag har blivit en riktig yatzy-kärring och sitter på king.com alldeles för mkt.. Men är inte yatzy jävligt kul?:)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0