Men hallå..

Nu blev det väll ändå lite fel?
Jag förstår inte hur allt som kommer ur min mun alltid blir så fel.. Hm.

Iallafall.
Det jag skrev i förra inlägget var att jag tycker det är larvigt att lägga in bilder på sig själv, tagna i studio(eller av sig själva för den delen=P), och kallar dom för "modellbilder", när man egentligen har betalat för att få bilderna tagna istället för att få betalt för dom, som en modell skulle ha fått.

Har jag nån gång nämnt att det är fel att lägga in bilder tagna i studio?
Nope.
Trodde det var framstod att det inte var ordet "modellbild/er" jag gillade?
Kanske inte, men isf så vet ni det nu.

Ledsen om du tog åt dej, men var nyss inne på din sida, och såg inte en enda sån bild.. Så jag förstår inte riktigt grejen.. Men förlåt iaf.

Och "hej då töntar" som jag skrev var inget riktat till "modellerna" öerhuvudtaget, utan något jag helt enkelt brukar säga till mina vänner, ganska ofta faktiskt.

Sarahoe: Ja, vi tänker på samma person:)

Såå.. HEJ DÅ SNYGGINGAR

hoppas ni tar åt er lika mkt nu:)


Kommentarer
Postat av: Älsk

Jag tar iaf åt mig av snyggingar :-)

2008-12-09 @ 08:21:57
Postat av: Jenny

Haha:)

2008-12-09 @ 13:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0