Nöjd.

Hade en kul kväll igår med brudarna+peter:) Alkohol+Jag har aldrig+Sing star! La scala senare, med där snurrade det till ordentligt, så jag letade reda på Glenn och vi drog hem relativt tidigt och käkade macaroner=)

Julafton nr 2 var superbra, jag kännde att det var mer lagom med 6 pers ist för 15. Jag, mamma, pappa, syrran, milla och stoffe. Supernöjd med mina klappar, fick bl.a. skor, kokbok(välbehövligt!), en asstor snygg tavla, en sodastream(av syrran) m.m.
Fick superfin örhängen i guld och silver av Christoffe och presentkort på tip top=)
En bra jul med ett bra avslut!

Tråkigt för Sara som blev av med sin mobil-igen. Känns extra surt när man tror sig veta vem det är..

Nä, nu får jag väll leta reda på lite kläder, ska dra och äta hos Christoffers mormor och morfar.
Bilder kommer när jag orkar och har tid! http://Prydh.bilddagboken.se

Ingen som vill jobba åt mig ikväll?


Kommentarer
Postat av: sara

ah shit, det var verkligen kul igår! Jag har fått tillbaks min mobil förresten - lycka!! Pözz schnucki

2008-12-26 @ 20:25:15
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0