The eye..(Babababaaaaa...)

För första gången på typ 4-5 år så har jag sett en skräckfilm. "The eye". Den var faktiskt bra, av det jag såg alltså:)
För er som inte vet så är jag helt sjukt störd när det gäller skräckfilmer. Jag får sjukt ont i hjärtat och bröstet och glömmer att andas. Jag mår helt enkelt fruktansvärt dåligt av att se dom och är extremt känslig.
En mes, det är jag.
Var nära att jag tvingade Christoffer att stänga av filmen, men nyfikenheten gjorde att jag stod ut:)
En film att rekomendera iaf för er lite tuffare!:)

En promenad i natten efter det, och sem satt jag och biffen och kollade på hockey. Eller ok, han kollar hockey, jag var mest uppe som sällskap! Om jag nu ens var det!  Höll mig vaen till ca 02.00 iaf innan jag gav upp.

Tack till Christoffers pappa(som inte läser här, men ändå!) som hjälpte mig att få upp min fina tavla jag fick i julklapp av mammsen! Love it!



















Kommentarer
Postat av: sara hoe

t.o.m. JAG har faktiskt sett the eye och tyckte den var bra! Vi är coola Jer!

2008-12-31 @ 15:03:27
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0