(__,,,_^(o_0)^_,,,__)

Imorgon bitti åker Glenn till danmark för att käka julbord med jobbet. Varför dom ska åka ända ner dit för att göra det vet jag inte, men vad vet jag! Hoppas dom får trevligt iaf!
Själv stannar jag här där jag förstår vad folk säger:) Fast Glenn har ju Alexander, så den lilla skåningen får väll översätta:)(Kanske borde nämna att Glenn även står för Christoffer. Även för Jenny och Sara, men vem jag menar får ni fatta själva.)

För mig blir det idol, som vanligt. Mamma, och eventuellt pappa kommer nog hit och gör mig sällskap, dom behövde visst tvätta täcken, och utnyttja våran tvättstuga.
För en pizza och lite annat gott så kan jag nog stå ut med det.

Nästa helg åker jag upp till systeryster och hennes nya lägenhet i jakobsberg! Mysigt mysigt=) Förhoppningsvis behöver jag inte ha med mig massa skolarbeten, för det ingår inte i mina planer. Nicht.

Nä, nu måste jag verkligen ta tag i och fixa en matlåda tills imorgon!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: SYSTER

Jag bor faktiskt i Abrahamnsberg INTE Jakobsberg... så det så!

2008-11-23 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0