Det är tufft nu..

..Jag mår inte alls bra nu, den här stressen är inte bra.. Jag förstår inte hur jag ska hinna färdigt med uppsattsen till imorgon..

Som grädde på moset så tackad jag ja till att jobba ikväll=P
Eftersom jag inte har fått jobba på hela november sen besched-helvetet började, så tryckte jag i fredags i att jag kunde jobba varenda jävla dag fram till nyår.
Dumt kanske, eftersom jag verkligen inte alls har tid att jobba som det ser ut u, men jag vet inte hur jag annars ska ha råd med hyra och mat, och det äter upp mig just nu..

Nu har jag två alternativ, antingen sjuksriver jag mig imorgon och jobbar på uppsattsen tills den är färdig och klar, och ingrid får den mailad till sig imorgon vid lunchtid.
Eller så skriver jag på som ett as nu, och lämnar in en halvtaskig, antagligen för kort uppsatts.
Eftersom jag inte har words eller liknande, så jag ser inte om jag stavat fel, och jag ser inte hur många sidor jag gjort.

DET HÄR KÄNNS SÅ JÄVLA BRA.


Stackars Christoffer som måste stå ut med det här bomben som exploderar lite då och då...
Förlåt!<3

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vet hur det känns gumman! Men kan du inte ta bort några pass då? Kristoffer förstår säkert, han har ju själv pluggat. Det måste man ju ta sig tid tíll. Hoppas det går bra! Men vi måste fixa word till dig ;)

2008-11-30 @ 13:29:40
Postat av: bäst

Jag har ju redan skrivit ditt arbete! Kolla min blogg.

2008-11-30 @ 18:06:13
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0