Glad!

Jag är så hemskt glad idag!  Fy, går runt och ler som ett fån.. Larvig:)
Känner mig bara så lyckligt just nu, lycklig och kär och nöjd. Och mätt, inte att glömma, som Herr Svensson sa, är magen glad är människan glad!

Är på kringla nu onsdag-fredag. Idag har jag vart med i stallet igen och gått i skogen med hästarna. Fika på det, sen tillbaka till lokalerna och mest bara höll folk sällskap. Lunch, och sen bara sitta och prata strunt med alla på stället, och slutligen fika med nybakad bulle och kaffe i en halvtimme innan vi gick hem.
Jag är sååå utarbetad..;)

Var en alldeles färsk bebis o hälsade på också.. Åååh mysigt..
Jag vill verkligen ha barn. Och jag längtar.
Det är absolut inte så att jag vill ha barn nu, det är inte alls rätt tid, och jag är inte ett dugg redo.
Men jag längtar tills jag är det.
Tänk när man känner att alla pusselbitar är på platsoch man verkligen känner sig redo.. Det får mig att le..=)

Hade tänkt att gå på fatattac, men så hoppade Pringlesburken på mig och fick mig att tappa all inpiration. Dessutom är lilla Fi i stockholm , så jag har ingen som pushar på mig. Tyvärr.
Få bli afro power dance imorgon ist.

Nä, nu får jag ta och diska upp lite så jag får något vettigt gjort!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Näh va gulligt inlägg..Var man inte glad innan så blev man det när man läste =)Saknade dig här i Uppsala! Hörde att Coffe träffat på mamma och Ines, hälsa! Ringer dig någon dag!kram kram

2008-11-12 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0