haha!

Jag bad Sara skriva min uppsatts åt mig.
Det gjorde hon, och jag är extremt sugen på att lämna in den ist för min egna!

"Vård av missbruk.
Det är viktigt att vårda sitt missbruk. Exempel på hur man kan göra detta är att bruka mycket alkohol eller diverse droger och receptbelagda tabletter.
Har man inte tillgång till detta kan extremt mycket sex eller cigaretter också bli okej missbruk att ha.
Om man inte vårdar och tar väl hand om sitt missbruk kan missbruket bli lidande och rentav försvinna.
Det vill ju ingen. Därför är just vård av missbruk ett av de viktigaste och största problemen i vår samtid."

Efter att jag idag fått reda på att det var EN som hade vg (ja, alla andra hade g, g-, eller som jag gissar dom flesta:IG)på ingrids senaste prov vi ska få tillbaka imorgon,  så tycker jag nästan det vore helrätt att hon får nöjja sig med det här fina arbetet.

skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0