Skryt!

Eftersom det var min handledares sista dag den här veckan, så fick jag mina bedömningar av hur jag har varit under mina 4 v.
Fick full pott på allt den här gången också!:)

1. Elvens deltagande i allmäna omsorg/omvårdnadsarbete:
*Deltager självständigt och med utmärkt kvalitet även i svåra och nya situationer

2. Elevens deltagande omkring abetsmiljö/vårdmiljö:
*Utmärkt förmåga även isvåra och nya situationer

3. Elevens förmåga til kontakt och kommunikation med omsorgstagare, närstående och personal:
*Utmärkt förmåga även i nya och svåra situationer

4. Elevens samarbete i arbetslaget:
*Utmärkt samarbete

5: Elevens förmåga att reflektera över förhållningssätt och etiska frågeställnigar i mötet mellan människor med tillämpning av empati:
*Utmärkt förmåga även i svåra och nya situationer

*Har uppfullt kraven på ett utmärkt sätt

Asnöjd, eftersom jag aldrig jobbat med utvecklingsstörda innan. Lika glad var jag när jag var på sjukhuset, för det var ju första gången jag tog blodprov med mera..

Min handledare har verkligen överöst mig md komplimanger, sa t.o.m. att jag var den bästa dom haft som praktikant!
Inte dåligt:) Värsta självförtroende kicken!:)
Imorgon är sista dagen, och det har verkligen gått för fort!

Synd att jag inte kommer få lika mkt beröm över mina inte ens påbörjade skolarbeten!
Ledsen Sara, men inte bara att jag är asförskyld, men jag måste verkligen sitta med skolböckerna i helgen!!
En fika hinner jag iaf med imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0