Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.

Idag blev det en såndär dag igen.
Jag funderar och tänker massa på vad jag ska ta mig till.. Träffade Sofia en snabbis på sjukhuset idag när vi hade vart och badat med grabbarna. Insåg hur länge sen det var vi hängde,  Sofia och jag.
På vardagarna är vi upptagna, och på helgerna antingen jobbar sofia eller jag, eller så är hon uppe hos fredrik, eller han här nere hos henne.
Till våren flyttar hon antagligen upp till sthlm, och vi kommer ses mindre än nånsin..
Sara flyttar ner till vårat älskade Australien i vår. Cissi-syster har sitt i sthlm och cissi-kompis fortsätter sitt liv i uppsala.
Jag kommer vara helt ensam efter januari.
Nä, jag har Christoffer och det betyder mest.
Men mina 3 närmsta vänner.. Hur ska jag klara mig utan er..?=(
  


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan ju alltid få uttnyttja mig om du vill! :)

2008-11-18 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

Åh Glenn, jag vet, och hur ska JAG klara mig utan ER där nere egentligen? Kommer sakna er så sjukt mkt!

2008-11-19 @ 20:48:25
Postat av: sara

ok, fattar inte helt varför det inte syntes att det var jag som skrivit det?

2008-11-19 @ 20:49:32
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0