Realize. Real eyes. Real lies.

Idag kom reaktionen och (bort)förklaringen jag har väntat på.

Hennes förklaring var att någon på henne skola hade loggat in på hennes msn och skrivit allt det där till C.
Om jag köper det?
Nej.
Men jag förstår ju att det finns en chans att det faktiskt var så, och isånna fall vore det inte rättvist att hänga ut henne på internet, därför har jag tagit bort personens namn.
Däremot tänker jag inte ta bort texten, för även om hon talar sanning, så har hon gjort samma sak tidigare och nästan förstört mitt och Christoffers förhållande, och det kommer jag alltid hata henne för.
Att jag vet att hon gjort liknande saker som det jag fick reda på i söndags fast mot andra gör ju inte att hennes trovärdighet är särskillt hög heller.

Är det något jag lärt mig så är det att aldrig mer vara för godtrogen, aldrig mer att jag tänker sitta och gråta över att jag är så jävla lättlurad.
Att jag litar på att folk är ärliga.
Skulle det hända så hämnas jag, aldrig mer att någon ska göra mig illa utan att det slår tillbaka.

Kommentarer
Postat av: snowflake

hon kunde gott ha sitt namn uthängt.

2008-11-25 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0