Sally-kväll.

Sista dagen på kringlan. Nästa vecka ska jag hälsa på på sinus 2 & 3, och bl.a. åka och bada med gänget=) Sen är det packeriet och verkstaden, plus en dag "hemma" hos MIA-gruppen igen! 
Avslutade dagen med bingo nere i verkstaden, och fick sen några teckiningar av ett par tjejer från kringlan som dom målat åt mig! Gulligt=)

Ikväll är jag hockeyänka igen, så det blir jag, Sally och idol. Trevligt trevligt.
Imorgon ska jag och Sarahoe som sagt ha filmkväll och vara duktiga och hålla oss inne.
Någon som har filmtips? Dock inte skräck! Uhhh..

Nu ska jag mysa ner i ett skumt bad och ha det gutt!



Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ella

Aha Sinus o Mia-gruppen...där jobbar min Rikard ibland. Jag har varit inne o jobbat ett pass på sinus med. Trivs du där?

2008-11-16 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0