Shakeshake.

Jobbat ihop med marie idag i packgruppen. Ojojoj vilket härligt skvaller jag fick ta del av! Visade nog inte upp min bästa nu-är-jag-på-praktik-och-ska-visa-hur-duktig-jag-är-sida, satt ju est bara och skvallrade!
En givsam dag:)
Om det nu finns ett ord som heter "givsam"?
Vad säger man annars?
Äsch.


Ikväll är det hockey, och trots att jag är en stooor iko-fantast, så stannar jag hemma framför mina små bönder och har det gutt;)

På fredag åker Glenn till danmark med jobbet, så kanske får lite skolarbete gjort för en gångs skull. Måste verkligen ta tag i det! Nästan klar med grupparbetet iaf, och känns som att det är de viktigaste. Det andra har jag inte ens börjat med. Jag har sån självdisiplin. Oja.
Träna ikväll kanske?
Nää.
Tar det imorgon.

Imorgon ska jag "hem" till MIA-gruppen. Kul kul=) På torsdag är det verkstaden, och sen är det bara en vecka kvar av praktiken. Synd, det som har vart så slappt och skönt!
Däremot fick jag reda på att termin tydligen är 1 vecka kortare än lärarna hade tänkt sig.
Och vad innebär det?
Jo, mer S T R E S S.
Gutt.


Kommentarer
Postat av: marie

fyyy säg inte så.. ångest jag får... haha. har inte gjort ett skit på nått typ :P men vad menar du med en vecka kortare?? när får vi "jullov".

tur de är nån som gillar sin apu haha.. har margareta varit hos dig föresten?? markus har vi på sjukhuset inte sett röken av.

2008-11-20 @ 05:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0