Ä C K E L B R U D.

Ingen rolig natt. Trotts att jag gick och la mig vid 21 igår för att jag mådde skitkasst, så har jag nog bara sovit 4 h sammanlagt. Har inte ätit någon sen 13.30 igår, trotts att fina Christoffer lagade mat helt firvilligt igår..=)
Borde försöka få lite sömn nu ist, men känns inte som ngn idé, mitt huvud, magen och min kropp har ingen lust att sova ändå. Det är bara mitt psykiska jag som känner att jag behöver, men det struntar min duma kropp fullständigt i.
Jävelfan.
Hoppas det går över om ett par timmar så jag kanske får lite gjort här hemma ist.


Äckelbrud.
Har fått ett nytt hatobjekt också.
En brud som har skrivit till mig och försökt bli vän eller bara ställa sig in efter det hon tidigare har gjort, men som jag inte har varit ett dugg intresserad av att lära känna av en del olika anledningar, hon har helt enkelt gjort elaka grejer tidigare.
Visst, jag har vart "artig" och svart på hennes gb-inlägg, men när hon frågade vart vi hade flyttat så slutade jag svara, för tro mig, det vill man inte att hon ska veta.

Igår fick jag reda på att hon skrivit saker till Christoffer på msn, som att "Villl att du ska hålla om mina höfter och ta mig hårt" och liknande "mysiga" saker.
Christoffer tog bild på detta, så hon har ingen chans att prata sig ur det här.

Till saken hör också att den här äckliga bruden har pojkvän, som hon tydligen är på G att flytta ihop med, om det inte redan är gjort.

Så,
JAG HOPPAS ATT DU LÄSER DET HÄR OCH ATT DIN POJKVÄN FÅR REDA PÅ VILKEN SKABBIG BRUD DU ÄR.

Kommentarer
Postat av: Jenny H

haha fy fan hoppas hon åker dit så in i helvete, hade jag vart du hade jag fan dödat henne... äckliga jävla brudjävlar som ska förstöra allt..

2008-11-24 @ 11:45:22
URL: http://sinner.bloggagratis.se
Postat av: cissi

ibland blir man bara så äcklad..

2008-11-24 @ 13:32:36
Postat av: Jenny

Jag hoppas mest att hennes pojkvän/sambo får reda på hur hon håller på. Hade jag vart lite tuffare hade jag tagit reda på hans nummer och ringt och berättat allt..=P

2008-11-24 @ 13:53:07
Postat av: sara

Vem är den här människan egentligen? Borde jag veta vem det är? Noll koll. Jag känner din upprördhet iaf. Tänk om hon såg dig och din arga blick just nu.. Aj aj aj.

2008-11-24 @ 14:02:08
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hon är typ 19 och jag har fått för mig att hon jobbar på Aima här i stan..

2008-11-24 @ 14:14:28
Postat av: Ella

UUUUH sån avskyr man ju. Tur att du har en vettig pojkvän då. Många killar skulle lätt falla för det och då är man verkligen tillintetgjord :(

Jag vet.



Snart ses vi... ( eh det där var inte menat att låta som ett hot..haha)

2008-11-24 @ 17:47:32
URL: http://missjanuary.blogg.se/
Postat av: snowflake

hon låter som ett riktigt rötägg

2008-11-24 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0