Snö.

Jag. Gillar. Inte. Snö.

Kommentarer
Postat av: Maaaaarie

Haha, och jag skuttade av lycka när Simon väkte mig med att säga, "Vafan det är ju helt vitt ute" hehe! Jag gillar snö, i lagom mängd. Som nu, behöver inte komma mer och det behöver inte stanna länge!! ;) Om en vecka är jag less!! haha.

2008-11-21 @ 08:14:37
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Marie igen

du menar väl termin 3, de du skrev i min blogg.. Jag blir tokig när vi inte får veta datum utan bara veckor... det finns inte i min värld!! haha, jag är iallfall inte hemma från den 19dec till 6jan. :P För så är de sagt att vi är lediga!! :P Resten skiter jag näästan i!! ;)

2008-11-21 @ 08:37:50
Postat av: Marie

Det har du fått om bakfoten.. Inte åker han ut inte! ;) Hur kan du tro en sån dom sak!! JAG SKA RÖSTA SOM FAN!!! (säger vi) ;)

2008-11-21 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0