well well well..

Blev en ny blogg iaf, i ett försök att samla mina tankar och idéer på ett ställe istället för dom 6-7 ställerna dom hamnar på nu.

Passade bra ikväll då jag är totalt uttråkad.
Lördagkväll och lönehelg.
Jag är så mobbad!

Men men, jag är inte särskillt festsugen ändå, och har en mysig date med Sally här hemma:)
Och nu när husse är ute och partajar så har jag makten helt över fjärkontrollen, helt utan slagsmål:)
Min date för kvällen.

Nästa helg däremot hoppas jag att jag får med mej ett gäng ut.
Cissi kommer hem från uppsala, men jag är beredd på att hon antagligen är ganska uppbokad med Peter, vilket iofs är ganska förståligt=)
Sofia sticker upp till Fredrik i Bålstad, så henne får jag inte med mej. Däremot litar jag på att sarahoe är hemma igen och peppad, något annat kan jag inte tänka mej!

Nu ska jag svepa min 3'e cola och se vad min kära dvd har att erbjuda!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ella

Trevligt att du skaffat blogg!!!

2008-10-26 @ 16:32:46
URL: http://missjanuary.blogg.se/
Postat av: hoe

Haha, Sara är hemma och peppad, you know it!

2008-10-28 @ 08:25:42
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0