Dilemma..

Ikväll så är det klädkod, och för tjejerna gäller klänning/byxdress. Det är inget vårt val, jag äger ju ingen byxdress!
Tyvärr(?) äger jag bara 2 klänningar, då jag hatar att gå i klänning, och mest ser töntig ut.
Men iaf.

Jag läste om Oskarsgalan, och det stod bara att klänningen inte fick vara golvslång.
Lätt som en plätt, en sån skulle aldrig komma in i min gaderob:) Jag har altså inte brytt mig om vad jag ska ha på mig förens igår, då Christoffers mamma sa att den såklart måste gå ner över knäna... Hm....

Här är alltså mitt problem. Jag har faktiskt en klänning som går preciiiis till knäna.. Men enligt mig så ser jag ut som Agda 83 i den. Sen har jag min lilla svarta, som absolut inte går ner till knäna, men som jag iaf tycker jag ser lite snygg i.

Så, ska jag följa "reglerna" och ha min svarta klänning med vita prickar(som hade varit skitsnygg om jag varit längre), eller ska jag ta den snygga kläningen som kanske är liiite för kort..??

Försökte få bild på mig själv i dom, men inte så lätt att fånga mig själv å kort..:)


Här: Agda 83 med världens kortaste ben.
 Här: Jenny 22 med fina ben:)


































...

Kommentarer
Postat av: Marie

Agda 83? Tror jag inte, inte med den uringningen! ;) Haha! Tycker båda var jättefina på. :) Kram

2009-04-03 @ 12:37:39
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Ella

Du måste ta den första. den var skitsnygg. Ovanför knäet funkar inte i såna här sammanhang även om den var snygg med :)

2009-04-03 @ 12:56:33
Postat av: Jenny

Nä, det är väl urringningen som räddar mig!

2009-04-03 @ 13:24:08
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0