Intresserade?

Christoffer har två biljetter til oskarsgalan på fredag och undrade ifall jag hade någon vän som ville ta med sin respektive och hänga på.
Efter som jag är sjukt förkyld och knappt kan prata, och inte ork för att sms'a er så hör av er till min mobil om ni är intresserade!
Biljetterna får ni såklart gratis, och enda kravet är att ni har klänning/byxdress och att ni står ut med era respektive en hel kväll:)
Hör av er snabbt om ni är intresserade iaf.

Nämde jag att jag har feber också? Det är väldigt, väldigt synd om mig=(

Kommentarer
Postat av: Älsk

Plus att killen måste ha kostym..

2009-04-01 @ 13:10:32
Postat av: Ella

hahahahahaha trodde det var han som skulle ha byxdress...

2009-04-01 @ 13:52:03
Postat av: Jenny

Önsketänkade Ella..;)

2009-04-01 @ 14:10:46
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0