Noll koll.

Killar säger att vi tjejer pratar i gåtor, men isf är grabbarna minst lika kluriga.
Säger man en sak så antar ju folk att det är det dom menar. Inte något helt annat.


Bli inte arg på mig, jag skriver ju bara så som jag uppfattar situationen.

Jag har sen senaste inlägget fått lära mig att:
"Vi ska ha ett schema" betyder inte alls att vi ska ha ett schema.
"Maten ska stå på bordet kl 17 när jag kommer hem, för då måste jag ha mat" betyder inte helle det, och jag vet fortfarande inte vad det betyder.

Sen hade jag tydligen skrivit att vi ska svälta våra barn. Alltså, har jag missat något? JAG HAR INGA BARN.

Och så ska vi tydligen flytta ihop nu, och då måste vi anpassa oss efter varandra.
Här har jag nog också missat något. Jag har nämligen fått för mig att vi redan har bott ihop i ett halvår, och att jag försökt anpassa mig under hela den tiden. Men vad vet jag=P


Förlåt, men jag blir irriterad när folk inte står för vad dom säger.


Kommentarer
Postat av: Ella

Haha hg igenkänningsfaktor även här.

Men som sagt..man kan inte båda vara sexig flickvän, hemmafru och mamma till sin kille... se hur det gått för oss ;)

2009-04-14 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0