Tips någon??!!

Imorgon är det Oskarsgalan, och jag behöver verkligen tips på hur jag ska få tillbaka rösten lite snabbt?! Jag orkar inte lyssa på mig själv längre!

Igår var jag och handlade lite juice och grejer, och när jag passerar busstorget så kommer en brud och frågar om vägen till repslagarhuset!! Därifrån!!??
Jag kraxade fram att det var rätt långt, men hon ville absolut ha en beskrivning, trots att hon märkte att jag kämpade med att få ut varje ord ur min mun.. Dumma brud..

Idag är det bara en vecka kvar tills vi får lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Marie

Te, Te, Te och Te. Värme värme värme helt enkelt! :)

2009-04-03 @ 10:33:33
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0