Det här blir kul!

Christoffer har skapat en blogg!!=) Ni hittar honom på http://metrobloggen.se/lojjan 

Förövrigt så fick han upp mitt humör rejält idag. Jag har (som nin kanske märkt) inte vart på topp idag, vart halvkrasslig och vart allmänt dämpad. Ekonomin är kass och vi har knappt haft någon mat hemma.
Men när C kom hem från jobbet så hade han köpt tre kassar med mat, och så hade han köpt en fiiin ros!
Underbara du, vet alltid hur du ska få mig glad=)

Jag hade tidigare vart och köpt en chipspåse till fotbollen ikväll(zlatan debut), ett litet sätt att säga förlåt för att jag varit på så dåligt humör idag och låtit det gå ut över honom.. Den ska han iaf få när han kommer hem från träningen och jag har lagat mat till honom!
Grillad kyckling med ungsrostade rotgrönsaker. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0