En bra karl reder sig själv!

Nu har vi vart och käkat tacos och bowlat! Självklart vann jag över Christoffer(hahahaha!), dock så kom jag bara på 5'e plats av 6:)

C är ute på partay, så jag har hyrt en film(Benjamin Buttons otroliga liv) och köpt hem massa gott:) Fick även för mig att frosta av frysen(välbehövt), så det var bara att packa ner allt i påsar för att packa upp det i frysen i förådet. När jag fått ut alla grejer märkte jag att man tydligen var tvungen att dra ut hela frysen för att komma åt kontakten(IQ fiskmås), men det var bara för mig att spänna musklerna och dra ut fanskapet. Biff som man är.
(:

Imorgon blir det käk hemma hos C's mormor och morfar, sen eventuellt en fisketur.
Jag tycker verkligen det är skitmysigt att fiska:) Tyvärr blir det bara små aborrar och mört, men det skiter jag i! Lite jobbigt för C kanske som får ta bort alla firrar från krokarna..=)
Vid 18 blir det såklart Kalmar FF-Elfsborg! Dock bara framför tv'n, men ändå.

Nu ska jag dra igång min film!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0