Fit for fight.

Christoffer har bestämt sig att börja sitt nya liv den 25'e. D.v.s. börja träna och sluta äta onyttiga grejer, iaf inte äta det varje dag:)
Så jag ska köra på samma spår! Jag har dock inte lust/råd att börja på gym igen, men jag ska fixa mig en ny IPod och börja köra mina promenader igen! Och jag måste verkligen sluta käka godis och chips så här ofta, det kan verklige inte vara bra! Min älskade coco cola måsta jag också dra ner på=(

I helgen såg jag 'Benjamin Buttons otroliga liv', men den var tyvärr en besvikelse. Ganska seg och långtråkig, och så lååååång.. Nej, inget jag rekomenderar
.

Nu ska jag hänga upp sista lasset med tvätt! Inatt blir dett jobb.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0