Fredag.

Sitter på jobbet. Bara 1½ timme kvar på dagen. Men är sen inte ledig förens på onsdag.. Lääängtar...
När jag kommer hem idag är det bara att börja städa+kolla upp allt som ska med till loppisen imorgon. Drömde inatt att vi inte fick sålt en enda pryl.. Det skulle ju vara lite tråkigt=P

Ikväll är det match igen, och jag är laddad!=) Missar tyvärr C's mormors födelsedagsmiddag, men inte mkt att göra åt. Matchen på söndag blev jag inte uttagen på.. Känns lite trist att man aldrig verkar få chansen att visa vad man går för, och det här var som sagt en match jag hade hoppats på att få vara med.. Fucking shit.

Vad mer?
Kommer ni ihåg när Jackson hade fått för sig att bara bajsa i våran säng? Det slutade han ju som tur var med.
Nu har han däremot börjat kissa på allt han kan sätta sig i! Först min väska, sen min fotbollsbag, och idag en tvättpåse med nytvättade underkläder!! KATTJ---L!!!!!!
Någon som vill köpa en katt lite billigt!?
Detta blir TREDJE dagen jag tvättar. JÄTTEKUL.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ä han kastrerad? Hur gammal ä han? För om han har kulorna kvar så kanske han börjar bli könsmogen o ska pinka revir överallt? De gjorde mammas hankatt :/ Skit trälit sånt där!! Lycka till :D

2009-08-28 @ 11:41:09
URL: http://onlyjennie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grejen är att han redan är kastrerad.. Så det är lite irriterande, luktar ju inte smultron direkt..=) Men men, det är väll bara en fas:) Tack tack:)

2009-08-28 @ 13:26:20
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hm, då va de ju liite svårare! Men får hålla tummarna för er skull(o er tvätts skull) att de bara ä en väldigt väldigt kort fas, som sagt =)

2009-08-28 @ 14:21:28
URL: http://onlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0