Göööran!

"Sommaren med Göran" var askul! Se den!! Dom få gånger jag inte skrattade högt satt jag och smålog, och hade ett leende på läpparna långt efter bion var slut.. Så jävla skön:)


Idag har vi varit och hälsat på Marie och Simon och deras lilla Myra! Såååå jäkla söt alltså! Och man blir ju lite kär när håller en liten kattunge och känner 'bebis'-lukten.. Aaah.. Jag bara smälter..=)
Iochmed att vi har fyllt våran kvot, 2 katter räcker gott och väl, så tänker jag tränga mig på hos Marie många ggr till..:)
(bilden snodd av Marie, frokenblueberry.blogg.se)

Vi fick även adoptera 2 guldfiskar! Myra hade nämligen fått upp ögonen för skålen med dom smarriga firrarna, så nu får dom bo med lilla gynnaren och co=)


Ikväll blir det käk hos C's föräldrar, sen eventuellt bowling! Senare ska C ut, men jag ska nog hyra en bra film oh köpa hem en bunke Ben and Jerrys oh mysa=)

We'll se!

Nu har jag inhandlat nya fotollsskor, benskydd och strumpor, så nu är jag reda för höstsäsongen! Bring it on!!;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Myra ser fram emot mer besök!! :)

Nu är hon helt utslagen efter att ha lekt med den fina leksaken hon fick i nästan en timme i sträck! :)

Hoppas att Golddigger och Humle (Dumle var den andra svarta som dog :P) kommer trivas bra hos era firrar, men de tror jag ju i ett sånt stort och fint akvarium!! :)

2009-08-01 @ 17:49:33
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0