Kväll.

Och hemma själva, jag och min klump-fot. Och katterna. C är på hockey.

Förlorade matchen ikväll mot bodabruk med 2-4. Känns ändå helt ok, dom har enast en förlust i bagaget, och vi gjorde en jävla bra match! Jag är nöjd med min insatts och min fot fungerade bra, förutom när jag fick en smäll på ankelknölen där det är som värst.. Så nu har jag en ännu större klump på utsidan av min fot, ser skitäckligt ut.. nästan så jag äcklas av mig själv:)

Så, vad gör man nu då..? Nån bra film på tv'n?
-Nja

Någon kompis som vill/kan komma över?
-Nä

Godis hemma?
-Jaaaa!=D

Du och jag godispåsen, du och jag:)

Kommentarer
Postat av: s

haha kul att du och jag ar typ samma person... jag hade exakt samma kvall haromkvallen med choklad o en pase redskins! :P

2009-09-03 @ 05:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0