Min fina fina pojkvän..

..Så underbar han är!

Idag är det tvätt och städ-dag. Behövligt!
Att det blir mkt damm/hår/smuts på golvet är förståligt, även att det blir mkt tvätt. Men när ska jag(vi) lära oss att hänga tillbaka kläder vi provat, eller lägga dom i tvätten? Likadant med saker vi använt.
Disken tänker jaginte nämna, för JAG VILL HA EN DISKMASKIN!!

Ikväll ska vi käka hos mamma och pappa, hon hade fått ett nytt recept på tacotårta hon ville bjuda på, och vi är gärna försökskaniner:)
Senare blir det en sväng till Cissi och Peter och ta nån drink, innan vi drar oss till Anders som har fest.
Blir nog en bra dag/kväll:)

Imorgon har C match med björnhult, så vill jag såklart dit och kolla!  Själv så var jag ju i Lindsdal och spelade igår, fick spö med 4-2.. Fucking shit, typ. Jaja.

Nu tillbaka till tvätten, sen diskberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0