Skit också.

Min lön blev ganska mycket lägre än jag hoppats på den h är månaden. Jävla skit. Måste kolla upp min lönespec när den kommer så jag verkligen har fått usk-lön. För det här verkar skumt.
Jaja. Räkningarna betalda, och om vi bunkrar upp med mat nu så ska vi nog överleva den här månaden också:) Det enda jag vill ha råd med förutom detta är en fin present till min underbara C som fyller år den 18'e!=) Men det blir svårt att vara en hel helg i stockholm(10-13'e) utan att shoppa.. Men några plagg(eller skor!) kan jag nog unna mig...:)

På lördag ska jag och C vara med på en lopparknad har i norrtorn som hsb anordnar(ja, vi tar till alla knep för att skaffa pengar!). Förhoppningsvis tjänar vi några lappar, och det vore ju inte helt fel!

Allt löser sig. Det gör det ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0