3'e december.

Är helt slut i benen efter min shoppingrunda i kalmar igår. Träningsvärk i benen och rumpan efter fys-passet på fotbollsträningen gjorde nog sitt också=P 
Åkte vid 9, kom hem lite efter 18.. Har hittat massor, kanske inte bara julklappar, men lite nytt och fint till hemmet(och mig själv!).
Blir kanske en runda till med mamma nån dag. Inte mig emot:)

Efter jul, januari eller februari(beroende på ekonomin) så ska vi(läs: svärfar) tapetsera om i köket och gästrummet. Vi ska slänga ut käksbordet och köpa ett nytt.
Har hittat ett på rusta för en lagom peng, så det får det nog bli!
Jag vill även slänga ut tv-hyllan i gästrummet och köpa någon billig enkel tv-bänk ist. Nån gång i framtiden blir det väll även nya fåtöljer eller en liten soffa, men det  får vänta!

Nu är jag skitsugen på att köpa en julgran! Men vi ska vänta nån vecka till, men sen så:)
Myyysigt:)
Det här är fan första julen på länge jag faktiskt ser fram emot!

Tyvärr blir det nog ingen glöggträff med gamla gänget. Alla är för utspidda, och vi har knappt någon kontakt alls.
Vore kul med en återträff iaf. Dom som är hemma i Åsket iaf!
Annars får väll jag och Cissi sitta och sörpla själva. Sofia ska vi väll iaf tvinga hit, långt är det inte från högsby:)

Nu ska jag stryka gardinerna jag fick av mamma igår. Guldiga och fina:)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Absolut!:)

2009-12-06 @ 09:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0