Dan före dan.

Igår var Sofia här och gjorde min julklapp! För er som inte vet vad Sofia sysslar med, så läser hon till hudterapeut(stavas?=P) Så hon färgade mina ögonbryn och fransar, plockae ögonbrynen, rengjorde huden, gav mig ansiktsmassage och ansiktsmask och lite allt möjligt, och det var såå skööönt. Synd hon pluggar/bor i sthlm, annars hade jag bokat in henne en gång i veckan.
Minst.

Hon skällde även på mig för att jag inte smörjer in mitt ansikte och hotade med rynkor och grejer, så det är väll bäst jag börjar lyda! Nu är jag iaf len som en bebisrumpa i ansiktet och det känns superfräscht!


Nu ska jag straxt dra till jobbat. Efter det blir det sista-minuten-shopping, och ikväll uppersittarkväll med mamma, pappa och varsin bingolott! Syrran kommer ikväll också, nice nice.
Är lite ledsen för att jag inte kommer spendera så mycket tid med familjen imorgon. Jävla jobb.
Men what to do=P


Nu:Betala räkningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0