Ja, livet är hårt.

Ååh fan jävla fucking skit.
Jag blir sällan sjuk, men om jag väl blir det, så är det klart som fan jag blir det under julveckan.
As now.
Lovley.
Förkylningar brukar ju knappast å över på en natt=P
Idag är jag ledig, men sen jobbar jag fram till orsdag. Mår jag dåligt imorgon eller onsdag sjukskriver jag mej, men inte på julafton. Usch vilket dåligt samvete jag skulle få för den stackar som skulle få hoppa in då. Nej, det händer inte. Och på juldagen ska jag vara frisk. Då ska jag dansa bort all jlmat och allt julgodis! Dansa rumpan av mig:)

 

Funderar på vad min optiker sa när han skällde ut mig. Att jag absolut inte för ha linserna när jag är förkyld(och sover). Att det är därför mina ögon blir sämre och sämre. Fan. Ni vet ju alla hur snyg man är när man är riktigt förkyld? Helt mosig i ansiktet med en röd näsa. Hosta och snuva på det. Ska jag verkligen behöva göra mig ännu fulare med ett par brillor? Vava? Jag ska nämligen till stan och luncha med min Cissi(kompis) om ett par timmar.

Tänker på när man kommer in från kylan med ett par brillor och dom blir så där immiga. Inte hett. Då måste jag alltså ta av dom, och därmed inte alla se vilka som redan är där inne, vad det står på menyn etc, etc. Ja, ni förstår vilka problem jag har. Stackare.

Det får funderas på.

Nu ska jag checka FB. Överlycklig över att ha datan tillbaka, men lite deppig över att jag inte kommer in på farmville=( Vem tar nu han om mina låtsasgrisar?

Life is hard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0