Latte I like.

Jag mår bättre. Huvudet känns iaf lättare. Tack!

Varit och fikat med fina Cissi. Fick en special-kaffe-drink på coffe house, tror jag fick vara nån slags försökskanin. Men herreguuuud va god! Som robinson bruden sa, "det knullar i munnen".
Typ.
Var expresso, skummad mjölk och o'boy. Något annat också, men jag hängde inte med så bra.
Men den rekomenderar jag verkligen! Ingen aning vad den heter, men aah.
Han kan nog ha rätt om att den kommer bli Oskarshamns nya inne-grej;)

Imorgon kommer min Fi och färgar mina ögonfransar! Spännande!=) Jag har iofs ganska mörka fransar från början, men dom är ljusare på toppen, så tror det kommer bli riktigt snyggt!

Jobb imorgon kväll, och det kommer nog inte vara några problem om jag får fortsätta må så här, hostan och snörvlandet kan jag ignorera.

Saras julklapp blev inte ivägskickad idag heller. Såklart. Men imorgon så! Kanske.
Hon ska vara glad om den kommer innan sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0