Näst sista!

Hemma från kalmar. Hittade bra och billiga tapeter, så nu kommer det bli fint här hemma! Är inte så förtjust i border, men hittade en skitsnygg i svart och vitt som kommer bli skitsnygg i köket om det funkar på den tapeten.
Hittade också en födelsedagspresent till pappa som jag tror han kommer gilla!

Näst sista dagen på 2009. Jag är själv ikväll(iko spelar) och jag är ganska uttråkad=P Igår natt spelade små-kronorna vid 00.00 och vi planerade allt perfekt så vi skulle ha saker att göra till dess och hålla oss vakna. Och det hade vi. Film, chips och dipp.
Jag somnade i soffan 23.50 och Christoffer fick inte liv i mig fören matchen var slut.
Vi vann ju iaf:)

Jobbar imorgon kväll-nyårsafton. Blir att gå direkt till festen. Dock lugnt och nyktert för mig, ska upp och jobba vid 07.00 den 1'a.
Lucy me.
Känns som det kvittar, jag har varken Sara, Cissi eller Sofia här=( Enda anledningen till att jag ska ut överhuvudtaget är för att jag vill spendera 12-slaget med C.
Annars känns det som det kvittar. Hade hellre varit på något lugnare ställe nu när jag jobbar. 
Men men.
Hoppas inte alla är as-kalas iaf!

Nä, nu blir det tv'n och chokladpudding!!=D

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0