Så det jämnar ju ut sig.

Igår förstörde katterna mina fina ljusstakar jag fick från jobbet när jag fyllde 20=( Bara en som höll.
Och för ett tag sen så tappade jag ett av mina fina guldörhängen jag fick av C förra julen.
Så nu har jag en ljusstake och ett örhänge som båda betyder mycket. Och inte kan använda.
Eller kan och kan, men ni fattar.

Har vart lite nere och tjurig över detta, plus massa härj på jobbet om allt och inget.
Men.

Ringde till bemaningen för att besched krångla för mig. Passade samtidigt på att fråga över hur många konventeringsdagar jag har kvar, och... Jag är färdigkonventerad 25 januari!!!!!

För er som inte har koll på vad det innebär så betyder det att komunen är skyldig mig en tjänst!=) Underbart, jag behöver inte gå tillbaka som timvikarie!!!

Blev en bra dag iaf..=)

Datan hemma har virus, så blir dåligt med uppdatering. Men hänger i kalmar på fredag, kollar på C's bandymatch på lördag+julfest med jobbet. Julgransklädning på söndag:) Just so you know!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: sara hoe

uuuuhhh... I like! GRATTIS!

2009-12-09 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0