Time to say goodnight.

Nu har jag njutit lääänge av att ha internet igen.
Läst igenom nästan alla bloggar och inlägg, så känner att jag har någorlunda koll igen.
Nu ska jag tvätta av smiket och träna mig in i sängen som Sally och Jackson har okuperat.
Upp och jobba imorgon, 7-21. Känns ju lagom kul=P

C är på julbord med jobbet, så vet att jag inte kommer sova särskillt djupt fören han kommer hem. Alldeles för tomt i sängen.
Våran hårda säng.

Någon har nämligen kissat på lakanet och igenom till bäddmadrassen och skumgummit där i. Bara att slänga skiten. Vi sover alltså för tillfället på bara madrasserna, och det är ju lite lagom skönt. Men ingen av oss har lust att lägga pengarna på något så tråkigt som en bäddmadrass, så skitsamma:)

 

Vet inte vad inlägget var bra för, ville mest bara skriva något för att jag kan!:)

 

(Och herregud vad jag längtar till juldagen!!)

Natti natt.


Kommentarer
Postat av: sara hoe

varan sang ar ocksa skithard och det ar sjukt irriterande! (ok ocksa onodig kommentar, mest for att JAG KAN for att du skriver igen:D)



ps, det var christoffer som kissade i sangen eller? hittade han inte till toan eller kom det bara for fort..? eller var det du som inte kan halla tatt? hahahah (for jag antar att det kan ju inte vart katterna).

2009-12-19 @ 01:53:08
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0