<3

Vill bara säga att jag i princip är klart med första studieenheten! Cred till mig!
Har även varit och lämnat en ansökan om sommarjobb i nattpatrullen. Ikväll har jag även lagat mat(!). Vissa dagar så blir jag förvånad över mig själv!
Imorgon ska jag jobba, så det är skönt att ha blivit av med en del.

Fick fina blommor av baby ikväll! Mina 2 favoritblommor, garbera och rosor! Och i rosa! Ååhh..=) Ibland så kan du Glenn!

Är astrött efter att ha använt hjärnan nästan hela dagen, så blir nog sängen tidigt ikväll:O
Som ni ser så är Jacke och Sally lika slut som sin matte!

 


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad söta dom är dina "barn" :D

2009-02-16 @ 21:57:00
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Ella

1. Wow vad duktig du är

2. Vilka underbara katter...

3. Vikken kille ;)

2009-02-16 @ 22:23:00
Postat av: Jenny

Haha:)

2009-02-17 @ 06:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0