Blow the snow.

Jag vet, jag är fruktasnvärt bra på att rimma. Bättre på det än på Gotländska.
Däremot snor jag dom flesta "hellre än.." från bibeln, aka dassboken.
Så att ni inte får för er att jag är hur begåvad som helst.

Iaf så snöar det nu. Inte så mkt att det kommer ligga kvar, utan bara tillräckligt mycket för att det ska förstöra frisyren och sminket, och irritera linserna.
Tack Gud.

Ikväll kommer en grabb från linköping och kollar på Christoffers bil, och förhoppningsvis blir det ett byte! Den bilen Christoffer får isf, är blå(lite bättre än grön), den har normala dörrar(mycket, mycket bra), den låter antagligen lika mycket(jaja..), och den har en mega vinge där bak(kan jag nog leva med).
Ja, vi märker hur det blir.
Tror det  var en saab..? Spela roll, alla tjejer vet ju att det är färgen som är viktigast!

Hellre katt piss i salongen, än en kass pitt i kalsongen!


Pöss.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!!! Det ÄR färgen som har betydelse!! ;-)

2009-02-05 @ 10:49:28
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag veet!! Bara dumma grabbar som tror att det är annat som har större betydelse..:)

2009-02-05 @ 11:37:57
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Älsk

Färgen har betydelse enbart om den är mörkare...hahahahaaaaa

2009-02-05 @ 13:10:31
Postat av: Jenny

Synd för dig då.. Eller..?;)

2009-02-05 @ 16:56:40
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0