Deeeee ni!

Tack Marie!! ..För att du får mig att se poppis ut med alla dina vimsiga komentarer:)

Ikväll har 2 otroliga händelser hänt!
Fick reda på att Christoffer lat-arsel hade tagit alla sina skjortor och tagit med dom till hans farmor på jobbet så hon skulle stryka dem.. Haaallå?

Så. När hans snälla farmor kom förbi med dom ikväll så tvingade jag henne att ha en skjortstrykningslektion.
Därför, otrolig händelse nummer ett: (trummvirvel....) Christoffer har strykt sin första skjorta!!

Otrolig sak nummer två är att jag ikväll gjort en körtfärspaj!!(ni som känner mig förstår:))
Står och puttrar i ungnen nu. Hur den sen smakar vågar jag inte säga, men nu ska vi inte ställa för höga krav!


Nu ska jag se på 10-barns familjen på 4'an och vara glad över att jag inte ingår i den på något sett, och kanske glömma bort att jag har svinont i vristen efter kapplöpningen med Glenn.

Sen måste jag plugga. Med betoning på 'måste'.

Eller på 'sen'..

Bajs bajs!



Kommentarer
Postat av: Marie (igen)

Haha... ;) De var så lite så!!

Men om inte du har min ork, var är den då?

2009-02-02 @ 21:50:15
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0