Förmanvillhadetmanvillhaochmanvillhadetnu.

Sally-Bally är hemma och hon mår jättebra=) Så nu kan jag sova lugnt inatt!

Har varit duktig och packat, men så mycket mer har jag inte gjort. Har inte städat iordning, och rehab boken ligger fortfarande oöppnad. Funderar på att ta med den till sthlm, men känns dumt. Har på måndag på mig innan jag börjar jobba vid 16. Det får duga!

Har höga förhoppningar på hockeyhelgen, att bli av med min globen oskuld, att förhoppningsvis hitta mina snygga stövletter(jag ger mig inte!), och att ha en supermysig helg med putte=)

Har tänkt att bjuda in vin-brudarna på en kväll här hos mig någon helg snart, så hoppas ni har lust med det:) Jag kan inte locka med någon god mat, ni vet att det inte är min grej, däremot så lovas chips och popcorn;)
Den här helgen går ju som sagt inte, och nästa, alla hjärtans dag, så tror jag vi har annat planerat.. Men helgen efter kanske, 21'a? Eller 28'e, när pengarna kommit.. Har lättare för att köra ut Glenn då:)

Nä, nui måste jag städa undan lite iaf, så mamma inte blir helt förskräckt när hon tittar till mitt zoo.

Hellre än kälke på vintern, än en spark på pungen.

Ching chong.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oooh lät mycket lockande! Jag är gärna på! :)

2009-02-06 @ 21:41:57
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Marie

och du.. Ha då kul i helgen! :)

2009-02-06 @ 21:42:09
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag är också på..Och Susanna. Men den 28:e är jag i sthlm.. :/

2009-02-07 @ 00:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0