Fettisdagen!

Men nej, inge fler semlor nu tack. Kanske frossar i något annat ist:-)

Grattis till Vickan som äntligen får förlova sig! Var på tiden! Är det inte sjukt att en vuxen människa inte för förlova sig med vem man vill, prinsessa eller inte..

Snart ska jag och Glenn gå och kolla på en skiiiitmysig insatts lägenhet.. 3 rum och kök. Inglasad ballkong och.....(trummvirrvel)..... Två toaletter!!!!! Åååh underbart, vilken dröm va?:)
Tyvärr så vet vi båda att vi ska vänta med lägenhetsköp till åtminstånde hösten, då vi vet hur vi har det med jobb och så.. Så därför blir det ett Håkan citat (det är alldeles för länge sen!)
"Ååh gud det gör så ont att nått så nära kan va så långt bort!!"
Så länge inte nån vill punga upp 195 000 åt mig? Inte? Nån?

Nä, men drömma kan man. Och alltid kul att gå på visningar:)

Ikväll ska jag följa med Christoffers farmor på katthemmets årsmöte. Kanske eventuellt kan hjälpa till lite där borta när jag slutat skolan. Vore kul iaf=)

Och efter imorgon hoppas jag att luften ska vara rensad. Är för mycket skitsnack som cirkulerar och folk tror för mycket på vad dom hör. Kanske även jag?
Det hoppas jag vi reder ut imorgon, tror dom flesta kommer ta det på ett bra sätt!=)

Nu vill jag ha fredagkväll, då blir det stockholm, syrran och Milla!

Hej då nötter!

Kommentarer
Postat av: Ella

Var lägenheten fin? Sjukt billig iaf..en två på Gotland kostar runt 800 000 :()

Hoppas ni snart får möjlighet att köpa ... Ses i morg. Kram

2009-02-24 @ 20:27:09
Postat av: Jenny

mm och den är redan sänkt med 25! I norrton ligger den. Och vi funderar iaf på det=)

2009-02-25 @ 08:02:19
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0