I feel good(nanananananana)...

Blev lite glad nu när jag kom hem från skolan och såg att byggebo gubbarna hade dammsugat efter sig! Tack för det!:)

Har varit och shoppat syrrans födelsedagspresent, och även en till Milla, bara för att hon är så himla söt(med eller utan hår;-)
Imorgon hinner jag med och träffa min älskade lilla Sofia när hon är i stan och servar sin bil innan hon drar vidare till högsby! Inte sett det lilla livet på ett bra tag nu, ska bli kul! Hon fyller år på söndag, så ska försöka hinna köpa något till henne efter provet- innan daten... För jag litar på att Marcus låter oss gå efter provet!

Blir så glad när jag hinner träffa mina gamla bönor, blir ju som sagt inte för ofta.. Träffade iaf cissi-kompis i måndags också, trevligt, trevligt!

Imorrn kväll åker vi som sagt upp till Cissi-syster i sthlm, Abrahamsberg(har jag lärt mig rätt nu?). Åker inte fören efter Christoffer vart på hockey, så är väll antagligen inte framme fören 02-tiden. Hoppas Milla tänkt att sova länge på lördag så hon inte kör upp oss för tidigt:)

Nu ska jag tryckea ner näsan i sjukvårdsboken igen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0