Lilla Gynnaren(Gnagaren)

Nu har Ella varit här med sin firre, Lilla Gynnaren. Han verkar trivas bra med dom andra firrarna, så det kommer nog gå jättebra! Och Ella får såklart komma och hälsa på gnagaren(som Christoffer så fint döpt om honom till), när hon vill!

Sista dagen i skolan på ett tag imorgon. En kort sådan också. Gillas! Sen är det plugg på hemmaplan en vecka vilket är bra, för jag behöver verkligen jobba lite den här månaden!

Christoffer dissar mig och mitt "400 möjliga spel i 1", och åkt hem till sina päron för att se på hockey. Illa illa.. Så jag sitter och kollar på "du är vad du äter" och käkar ahlgrens bilgranar och snackar med Jacke. Lika trevligt det!=)

Får väll skriva att jag också tycker vi ska ta en orm träff under "lovet". Absolut!

Bättre med spolarvätska i min Taunus, än polarens vätska i mitt anus.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahah jag åt också ahlgrens bilar när jag tittade på det programmet...sjukt.

2009-02-12 @ 21:44:29
Postat av: Anonym

Vad roligt det skulle vara om jag också skrev att jag gjorde det, dock var så inte fallet, jag drack the!!



Tjejkväll... Ett måste... När? Var? :D

2009-02-12 @ 22:28:32
Postat av: Jenny

Jobbar till 16 på torsdag och fredag, annars kan jag när som helst!

2009-02-13 @ 11:37:25
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0