Lite smör, någon?

Fick svar från våran lärare för uppgiften jag mailat in där vi skulle skriva varför vi valt att jobba med äldre, och vad vi skulle vilja ändra på i äldrevården om vi fick bestäma.

Nu kan man ju fråga sig varför man "valt" att jobba med äldre för att man läser till undersköterska. Men iaf.
Jag skrev min uppsatts på kanske högst 5 min. Det var lätt, jag vet precis vad maggan är ute efter. Massa smör, och hur "fantastiska" de äldre är, och hur mycket man får ut av att jobba med dem.
Lätt som en plätt.

Fick svar från Maggan idag:
"Du passar verkligen inom det yrke du valt. Du beskriver så fint dina
tankar inför arbtete med äldre människor och att det ger dig något
tillbaka också !
Fina förslag som man hoppas blir veklighet."

Ganska kul:)
Det är däremot synd att man antagligen inte hade fått någon bra respons om man hade vart helt ärlig. Men men. Jag smörar gärna på dom här sista månaderna om det ska va så. Jag står  nog ut!


Hellre bladlöss i snåret, än flatlöss i håret!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha!! Fast hon smörar på hon rätt bra också då mitt svar var typ samma!! haha!! ;-)

2009-02-06 @ 12:11:15
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh no! Hon ser oss som en homogen grupp!!

2009-02-06 @ 13:09:09
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0