Ormgropen.

Ja, skolans nya tuffa gäng går under namnet 'ormgropen'. Så passa er.......
(:

Ont i huvudet idag. Igen. Alltid samma sak den här tiden på månaden. Dumma huvud.
Ikväll blir det top model final med Marie! Och imorgon har vi äntligen sovmorgon igen, gutt! Snacka om att man har blivit bortskämmd, jag behöver ju faktiskt bara gå upp tidigt 3 dagar i veckan(om jag inte jobbar något extra):)

Nu sitter snart mamma och co på planet till thailand! När dom kommer hem om drygt 2 veckor ska jag fråga om jag får lite bilder jag kan visa i skolan=O

Nu är det bäst jag slutar känner jag..

Hällre en kråka i näsan, än en skata i sängen!

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ormgropen regerar :) Hahahahah..

ja kan du inte ta med lite foton...jag känner att vi måste tvinga alla att se dom nån gång.

2009-02-11 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0