Stupid girl..

Igår så var jag Ella och Catrin duktiga och tog tag i sjukvårdsböckerna. Fick in en hel del i min lilla skalle! Borde göras inför varje prov!

Senare så gick det åt ett par flaskor vin här hemma. Fick även bekräftat ännu en gång att Oskarshamn är litet och dom flesta känner till varandra(oskarshamnare som gotlänning!). 

Idag är jag supertrött, och har inte fått mycket gjort. Har iaf hunnit med en sväng till OKG för att ta reda på var Stoffes mamma ska börja imorgon. En sväng till hans mormor och morfar på fika också! Trevligt trevligt.
Nu har vi även städat akvariumen så dom är fina och rena. Christoffer har varit sååå duktig..:)

Snackat med en gamal vän idag. Hans ex har betett sig ganska svinigt, och det gjorde mig lite irriterad. Man säger inte att man älskar en person "mer än nånsin" och att man vill att dom blir ett par igen, när man helgen efter(eller två) hoppar i säng med en annan. Jag vet inte om man är så sjyst då?

Sedan när personen kommer för att hämta sina sista grejer så vägrar bruden öppna, och ringer istället polisen när han försöker ta sig in. Allt för att han inte ska komma på henne med den andra grabben?
Var inte deras år tillsammans värda mer?

Detta är ett par som har haft så mycket tillsamman, både vänskap och kärlek.. Och då kan jag inte låta bli att undra..
Hur kan något som är så rätt, bli så fel?

Nu väntar jag på att reprisen av melodifestivalen ska börja, sen ska min snygging åka och köpa pizza, underbara du! Tänker hålla om honom extra hårt ikväll, för det verkar vara blåsa hårda vindar i många förhållanden just nu!

Ta hand om er och era nära där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0