Torsdag. Alltså, nästan fredag.

Ännu en trevlig dag i skolan. Ella och Marcus(läraren) hade ett långt och givande samtal om omskärelse, och Ella fjäskande som vanligt på och bjöd Marcus på snus och flirtiga blickar...
Haha, nä förlåt.. men snuset och omskärelse-snacket var faktiskt sant, dock inte på något varken flirtig eller fjäskig nivå=)
Tiden gick iaf väldigt snabbt idag, gillas.

Jag och Christoffer ska bli fosterföräldrar! Ellas fisk som blivit änka ska få flytta in hos oss! Lilla Gynnaren:) Trevligt trevligt. Hoppas bara inte han är rädd får ålen(har jag nämnt att den andra dog?), men det ska nog gå bra=)

Hepp, nu ska jag ta och diska upp lite innan Glenn kommer hem!
Jag har köpt typ 100 spel i ett, så ikväll tror jag att jag ska tvinga honom att spela massa spel med mig:)

Nä, nu ska jag gå och diska!

Hellre en burk i fläkten, än en turk i släkten!

Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha jag tar inte illa vid mej av skämt :)

2009-02-12 @ 20:45:16
Postat av: Älsk

Jag har hellre en hel jävla pantcentral i min fläkt en en turk i min släkt hahahaa

2009-02-13 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0