2009

Igår hade kunnat vara den värsta nyårsafton nånsin, men tack vara att jag fick med mig Sara så blev den toppen! Hade superkul, och det var en bra sista kväll med Sara, som nu är på väg mot Australien. Blev lite känslosamt där vid 00 slaget, men det gick över ganska snabbt när en raket som kom flygandes rakt emot oss. JAG HATAR RAKETER. Eller näe, inte egentligen. Bara jag slipper vara i närheten av dom=)

Ha det superbra nu Sara, och lycka till med allt!!

Jag har varit ganska skeptisk mot 2009, det har helt enkelt inte kännts bra, det verkar bara betyda massa avsked.. Men jag ska verkligen försöka ändra attityd, det kan ju faktiskt bli väldigt bra. Även om alla mina närmsta vänner har flytatt, så har jag Christoffer hos mig, och det är det viktigaste.
Jag kanske hittar nya vänner trotts alla odds, jag menar igår natt fick jag ju fruktansvärt bra kontakt med en 14 åring......
Hm, jaja.


I dont know what the future brings,
but I know that you're here with me now.



Gott Nytt År på er allihoppa!!
Det här blir nog väldigt bra ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0