Dumma tröga Mc Donalds personal!!

Idag på lunchen körde jag och Christoffer igenom donkens drive in. Ja beställde som vanligt en vanlig hamburgare eftersom osten är det äckligaste jag vet.
Så.
När vi ska få vårat käk så utspelar sig detta samtal(efter att ha fått fel antal läsk bör nämnas):

Mcdb(Mc donalds brud): Hamburgaren dröjer ett tag, går det bra med en cheeseburgare ist?
C(Christoffer): Nej, hon kan inte äta osten.
Mcdb: Du skojjar va?
C: Nej, hon äte inte cheeseburgare.
Mcdb: Ok.

Bruden går iväg och hämtar vårat käk. När vi kollar i påsen så ligger det en förbannad cheeseburgare där ändå.


C: Men hallå.. Vi ville ju inte ha någon cheeseburgare!?

Mcdb: Vadå? Är du seriös eller?

C: Ja det är väll klart!!

Mcdb: Ååh va jobbiga ni är!! Då får ni åka och vänta på ettan.


10 sek efter vi parkerat så får vi vårat käk.


Vad är det för fel på oskarshamns Mc donalds?? Och framförallt på personalen?!

80 % av gångerna man handlar där så är det alltid något som är fel. 100% av gångerna så får man får lite läsk i muggarna. Jag har varit med om att en kompis fick mögligt hamburgerbröd, och min syrra fick en nagel i munnen när hon käkade en av Mc donald chokladmunkar.

Och 80 % av personalen är otrevliga, tänker trögt och är allmänt korkade!!

Ååååh upprörd.

Fan jag får väll lära mig att laga egen mat då.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, sikken jädra brud!! Man ska ju få de man beställer o inte bli ifrågasatt.

Kunden har allti rätt, i allt, om allt :o)

2009-01-14 @ 19:37:53
URL: http://onlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0