:)

I förrgår hade jag 0 akvarium.
Igår hade jag 1 akvarium.
Idag har jag 2 akvarium!

Skulle köpe bl.a. en mal till vårat akvarium, och fick då samtidigt veta(vilket vi iofs redan förstod) att  dom fiskar vi fått var för stora för vårat 45 liters akvarium. Kom på¨att Christoffers föräldrar hade ett större akvarium som bara står och skräpar, så vi drog hem det, vilket får bli cikliderna och hajens nya hem, tillsammans med en äcklig ål, en kampfisk och lite andra godingar vi ska köpa imorgon.

Idag köpte vi ett stimm neontetra, en mal och två skiiitsöta golfbollar:)

Säg hej till Rocky och lill-Glenn:)
 

Kommentarer
Postat av: Marie

hehe vilka sötnosar!!!! Vad kul med stort fint akvarium!!! Vill jag med ha men har ingen plats för de!! haaha!!:);)

2009-01-26 @ 22:20:19
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Cissi

Super söta ju! =)Men kan i inte satsa på en sjöhäst i stället för en haj, har alltid velat se hur de ser ut ha ha..

2009-01-27 @ 08:10:56
Postat av: Jenny

Tyvärr så har dom inga sjöhästar i djuraffären cissi:) Men det vore säkert roligare än våran tråkiga haj!

2009-01-27 @ 10:21:54
Postat av: Marie

Dina akvarium stod i våran lägenhet i natt enligt mina drömmar.. och så skulle vi flytta över våra fiskar men så åt hajen upp dom!!!!! :P

2009-01-27 @ 12:45:42
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha! Kanske skulle ha nämnt att hajen är liten och skygg:)

2009-01-27 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0