Från ett jökbo till ett annat!

Efter  förra inlägget så gick jag och 2 av mina arbetskamrater till Elefantens gruppboende för att hälsa på lite av våra gamla tanter och gubbqar. Fick mig på bättre humör! Vissa saknar man en hel del, borde gå dit och hälsa på lite oftare:) Sen ringde Marie och sa att jag gärna fick komma och dricka vin med henne och Ella ikväll om jag ville. Så kvällen blir nog rätt bra iaf!

Har märkts att det är fredag på jobbet, alla har varit superflummiga och mest suttit och garvat i soffan på kontoret hela eftermiddagen.. Underbart:)

Nu ska jag fixa iordning och lägga en flaska vitt(eller två) i kylen innan jag tar min gamla cykel och trampar iväg till mitt gamla kbg.

Från ett gökbo till ett annat som Malin sa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0